lis 07 2008

O operatorze


InPost wcielił w życie opcję ubezpieczenia wysyłek. Usługa owa skierowana jest do interesantów wysyłających wartościowe korespondencje polecone ekspresowe oraz paczki. Nowa oferta InPost działa na terenie całego kraju, we wszystkich Biurach Obsługi Klienta oraz oddziałach InPost, a dodatkowo można z niej korzystać od pierwszej połowy lipca 2008.

InPost daje gwarancję klientom - w chwili destrukcji, uszkodzenia bądź zagubienia ubezpieczonej przesyłki - refundację kosztów pieniężnych w wysokości nałożonej w regulaminie usług. Zgodnie z aktualnym cennikiem wysyłkę można ubezpieczyć do sumy pięciuset ewentualnie 1000 zł, w stosunku od jej wartości, dopłacając do ceny właściwego listu czy też innej przesyłki adekwatnie dwa czy też 3 zł. Ubezpieczenie listów obowiązuje od nadania korespondencji aż do chwili jej doręczenia aż do odbiorcy, w trakcie przewozu środkami transportu InPost.

Najnowsza usługa jest cząstką naszej taktyki rozwojowej, która ma w założeniu powiększenie konkurencyjności InPost w sektorze usług pocztowych. Ubezpieczenie przesyłek - obok monitorowania listów poprzez Internet, telefon komórkowy czy nadajniki GPS – jest pobocznym gwarantem pewności przesyłki wysyłanej przez InPost. Dzięki owym usługom również my, jak oraz konsumenci, posiadamy opcję ciągłego obserwowania drogi, jaką przemierzają paczki. Chcemy naraz zwrócić uwagę wszelkiemu rodzaju ślącym na dobór stosownego sposobu słania drogocennych obiektów – w celu tym dobrze jest skorzystać z wyboru listu poleconego ekspresowego lub przesyłki ekspresowej, do tego z uwzględnieniem możliwości ubezpieczenia” – informował Rafał Brzoska, zwierzchnik zarządu InPost.

InPost, stosownie z zaplanowanym nurtem rozrostu, intensyfikuje operacje handlowe na rynku ogólnokrajowym przez systematyczne podpisywanie coraz to nowszych strategicznych układów oraz dynamiczny rozkwit sieci obsługi klienta. W 2007 roku firma podwoiła liczbę obsługiwanych miejscowości, która powiększyła się z siedemdziesięciu trzech aż do 158 Rozszerzony został też pakiet oferowanych produktów i usług. Na dodatek, InPost przeprowadza kampanię informującą o niezbędności wymiany skrzynek pocztowych na lepsze euro skrzynki. W ramach jej spółka uczestniczy w przetargach na sprzedaż a także zestaw nowiutkich skrzynek w stowarzyszeniach spółdzielczych. Co więcej, latem dwutysięcznego siódmego roku InPost rozpoczął dodatkowo świadczenie usług finansowo-ubezpieczeniowych w ramach spółki InPost Kapitał, stanowiącej uzupełnienie prowadzonej wcześniej działalności pocztowej W toku ulepszania a również modernizowania przebiegów logistycznych w grudniu dwa tysiące siódmego roku InPost wdrożył system śledzenia korespondencji. Jest to pierwsza nowa w Polsce usługa umożliwiająca monitorować na żywo - za pomocą strony www.inpost.pl - proces dostarczania korespondencji.

Postanowienia strategiczno-rozwojowe InPost maja w założeniu prócz tego wprowadzanie pięciu najnowszych usług rocznie. Docelowo - w dwa tysiące ósmym roku - spółka będzie dysponowała arsenałem piętnastu artykułów z branży pocztowej, otworzy też świadczenie usług finansowo-ubezpieczeniowych i wprowadzi obsługę korespondencji poza granicami kraju. Wśród najnowszych usług znajdą się także: paczka pobraniowa czy usługi ukierunkowane na e-handel.