lis 25 2008

Walka operatorów pocztowych?


Poczta Polska kontra In Post – walka o klientów? Zarówno Poczta Polska a także prywatna firma usługowo – pocztowa In Post na dobre rozpoczęły walkę o klientów. Ta druga po wygranej bitwie o „blaszki”, za sprawą których mogła dostarczać przesyłki o wadze poniżej 50 g (wyłączność w tej dziedzinie wciąż należy do Poczty Polskiej), postanowiła wprowadzić dodatkowe ułatwienia na rzecz swoich klientów. Firma wcieliła bowiem w życie możliwość ubezpieczenia korespondencji pocztowych(szczególnie ważnych listów poleconych ekspresowych i pączek). Daje to gwarancję zwrotu kosztów w wypadku zniszczenia lub utraty ubezpieczonej paczki.

In Post Finanse oferuje również m.in. sposobność do nadawania przekazów pieniężnych krajowych oraz zagranicznych, natomiast klientom indywidualnym sprzedaż produktów bankowych oraz pożyczkowych oraz możliwość dokonania wpłat pieniężnych, opłat za rachunki, itp.. także w miejscu zamieszkania za pośrednictwem listonoszy tej spółki. Do głównych zalet korzystania z usług tej firmy należą z pewnością terminowość, jakość serwisu jak również atrakcyjne ceny. Na uwagę zasługuje dodatkowo uruchomienie systemu śledzenia przesyłek, który pozwala monitorować na jakim etapie doręczania jest ich korespondencja za pośrednictwem oficjalnej witryny operatora.

O tym jak prężnie rozwija się firma świadczy choćby fakt, że choć rozpoczęła swoje funkcjonowanie w 2006 r. obecnie posiada już przedstawicielstwa w 90 miastach całej Polski a także dodatkowo 800 Punktów Obsługi Klienta. W 2007 r. In Post zostało laureatem Międzynarodowego Konkursu "EuroCertyfikat", a w 2008 roku uhonorowany Medalem Europejskim za wysokie standardy jakości świadczonych usług.