Archiwum listopad 2008


lis 25 2008 Walka operatorów pocztowych?
Poczta Polska kontra In Post – walka o klientów? Zarówno Poczta Polska a także prywatna firma usługowo – pocztowa In Post na dobre rozpoczęły walkę o klientów. Ta druga po wygranej bitwie o „blaszki”, za sprawą których mogła dostarczać przesyłki o wadze poniżej 50 g (wyłączność w tej dziedzinie wciąż należy do Poczty Polskiej), postanowiła wprowadzić dodatkowe ułatwienia na rzecz swoich klientów. Firma wcieliła bowiem w życie możliwość ubezpieczenia korespondencji pocztowych(szczególnie ważnych listów poleconych ekspresowych i pączek). Daje to gwarancję zwrotu kosztów w wypadku zniszczenia lub utraty ubezpieczonej paczki.

In Post Finanse oferuje również m.in. sposobność do nadawania przekazów pieniężnych krajowych oraz zagranicznych, natomiast klientom indywidualnym sprzedaż produktów bankowych oraz pożyczkowych oraz możliwość dokonania wpłat pieniężnych, opłat za rachunki, itp.. także w miejscu zamieszkania za pośrednictwem listonoszy tej spółki. Do głównych zalet korzystania z usług tej firmy należą z pewnością terminowość, jakość serwisu jak również atrakcyjne ceny. Na uwagę zasługuje dodatkowo uruchomienie systemu śledzenia przesyłek, który pozwala monitorować na jakim etapie doręczania jest ich korespondencja za pośrednictwem oficjalnej witryny operatora.

O tym jak prężnie rozwija się firma świadczy choćby fakt, że choć rozpoczęła swoje funkcjonowanie w 2006 r. obecnie posiada już przedstawicielstwa w 90 miastach całej Polski a także dodatkowo 800 Punktów Obsługi Klienta. W 2007 r. In Post zostało laureatem Międzynarodowego Konkursu "EuroCertyfikat", a w 2008 roku uhonorowany Medalem Europejskim za wysokie standardy jakości świadczonych usług.
lis 07 2008 O operatorze
InPost wcielił w życie opcję ubezpieczenia wysyłek. Usługa owa skierowana jest do interesantów wysyłających wartościowe korespondencje polecone ekspresowe oraz paczki. Nowa oferta InPost działa na terenie całego kraju, we wszystkich Biurach Obsługi Klienta oraz oddziałach InPost, a dodatkowo można z niej korzystać od pierwszej połowy lipca 2008.

InPost daje gwarancję klientom - w chwili destrukcji, uszkodzenia bądź zagubienia ubezpieczonej przesyłki - refundację kosztów pieniężnych w wysokości nałożonej w regulaminie usług. Zgodnie z aktualnym cennikiem wysyłkę można ubezpieczyć do sumy pięciuset ewentualnie 1000 zł, w stosunku od jej wartości, dopłacając do ceny właściwego listu czy też innej przesyłki adekwatnie dwa czy też 3 zł. Ubezpieczenie listów obowiązuje od nadania korespondencji aż do chwili jej doręczenia aż do odbiorcy, w trakcie przewozu środkami transportu InPost.

Najnowsza usługa jest cząstką naszej taktyki rozwojowej, która ma w założeniu powiększenie konkurencyjności InPost w sektorze usług pocztowych. Ubezpieczenie przesyłek - obok monitorowania listów poprzez Internet, telefon komórkowy czy nadajniki GPS – jest pobocznym gwarantem pewności przesyłki wysyłanej przez InPost. Dzięki owym usługom również my, jak oraz konsumenci, posiadamy opcję ciągłego obserwowania drogi, jaką przemierzają paczki. Chcemy naraz zwrócić uwagę wszelkiemu rodzaju ślącym na dobór stosownego sposobu słania drogocennych obiektów – w celu tym dobrze jest skorzystać z wyboru listu poleconego ekspresowego lub przesyłki ekspresowej, do tego z uwzględnieniem możliwości ubezpieczenia” – informował Rafał Brzoska, zwierzchnik zarządu InPost.

InPost, stosownie z zaplanowanym nurtem rozrostu, intensyfikuje operacje handlowe na rynku ogólnokrajowym przez systematyczne podpisywanie coraz to nowszych strategicznych układów oraz dynamiczny rozkwit sieci obsługi klienta. W 2007 roku firma podwoiła liczbę obsługiwanych miejscowości, która powiększyła się z siedemdziesięciu trzech aż do 158 Rozszerzony został też pakiet oferowanych produktów i usług. Na dodatek, InPost przeprowadza kampanię informującą o niezbędności wymiany skrzynek pocztowych na lepsze euro skrzynki. W ramach jej spółka uczestniczy w przetargach na sprzedaż a także zestaw nowiutkich skrzynek w stowarzyszeniach spółdzielczych. Co więcej, latem dwutysięcznego siódmego roku InPost rozpoczął dodatkowo świadczenie usług finansowo-ubezpieczeniowych w ramach spółki InPost Kapitał, stanowiącej uzupełnienie prowadzonej wcześniej działalności pocztowej W toku ulepszania a również modernizowania przebiegów logistycznych w grudniu dwa tysiące siódmego roku InPost wdrożył system śledzenia korespondencji. Jest to pierwsza nowa w Polsce usługa umożliwiająca monitorować na żywo - za pomocą strony www.inpost.pl - proces dostarczania korespondencji.

Postanowienia strategiczno-rozwojowe InPost maja w założeniu prócz tego wprowadzanie pięciu najnowszych usług rocznie. Docelowo - w dwa tysiące ósmym roku - spółka będzie dysponowała arsenałem piętnastu artykułów z branży pocztowej, otworzy też świadczenie usług finansowo-ubezpieczeniowych i wprowadzi obsługę korespondencji poza granicami kraju. Wśród najnowszych usług znajdą się także: paczka pobraniowa czy usługi ukierunkowane na e-handel.